Home Nieuws Uitlatingen en klachten PSV-fan over catering bij PSV-Feyenoord gaan viraal

Uitlatingen en klachten PSV-fan over catering bij PSV-Feyenoord gaan viraal

1536
0

De wedstrijd tussen PSV en Feyenoord van afgelopen woensdagavond maakte de nodige tongen los.

Natuurlijk werd het arbitrale kwartet stevig bekritiseerd door Jan en alleman maar ook het optreden van Feyenoord werd stevig veroordeeld in de landelijke media. Willem van Hanegem haalde op zijn beurt stevig uit naar de scheidsrechters van dienst en de Feyenoord-fans zijn inmiddels niet meer te spreken over trainer Brian Priske.

Ook algemeen directeur Dennis te Kloese ontkomt niet aan kritiek vanuit met name de landelijke media en aantallen Feyenoord-fans. Echter vielen er na PSV – Feyenoord ook nog andere geluiden te horen want een PSV-fan ergerde zich behoorlijk aan de catering van het Philips Stadion. De ergernis bleek zo groot te zijn dat de kritiek van de PSV-fan viraal ging. De PSV-fan klaagde op social media over het in zijn ogen beperkte aanbod, met name qua voedsel.

De PSV-fan klaagt over het feit dat PSV onvoldoende rekening zou hebben gehouden met het relatief vroege aanvangstijdstip van de wedstrijd op een doordeweekse werkdag. “Gisteren weer een dieptepunt qua catering in het Philips Stadion. Een 18.45 wedstrijd waar veel mensen voor moeten haasten, niet kunnen eten en afhankelijk zijn van de ‘uitgebreide’ menukaart van Top Events (het cateringbedrijf dat bij thuiswedstrijden van PSV de catering verzorgt in het Philips Stadion.)”, begint de desbetreffende fan zijn klacht op X.

“Een kroket of een frikandel, that’s it. Die waren op om 18.30 uur…”, vervolgt hij over het aanbod. “Iedereen met een beetje liefde voor horeca en gastvrijheid weet dat juist dan veel mensen iets willen nuttigen. Maar daar hadden ze bij Top Events totale lak aan. En het erge is, dat hebben ze ook aan hun medewerkers. Één meisje stond er in het armoedige frikandellencontainertje.”

“Die wanhopig alle morrende mensen te woord moest staan. Één met een rij van 30 man…”, vervolgt de PSV-supporter. “Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Puur gepruts is het en minachting voor je supporters die behoorlijk wat betalen.” Hij richt zich vervolgens tot PSV: “Tijd voor een uitgaande transfer. Verscheur het contract. Top Events heeft niet het niveau wat past bij de club en het mooie stadion. Er is helemaal niets top aan Top Events. Houdoe en bedankt.”

De uitleg van de desbetreffende supporter is inmiddels al meer dan 50.000 keer bekeken en zorgt voor stevige discussies op X. “Ik denk dat het ook verschilt welke tribune je zit”, merkt een andere supporter op. “Op Zuid is de catering veel uitgebreider als wat jij nu schetst in ieder geval.”

De klagende supporter, die zelf woensdagavond op de Westtribune zat, reageert daarop: “Ja weet ik, daar is het redelijk in orde ja. Nou, ik snap dat het op de promenade wat anders is dan in dit geval op West. Maar het is echt om te janken zo kansloos.” Hij krijgt bijval van weer een andere supporter, die tijdens thuiswedstrijden van PSV op de Noodtribune zit en een afbeelding plaats van het voedselaanbod aldaar tijdens het thuisduel van 25 januari met NAC Breda: een broodje kroket, een broodje hete kip, een broodje kipsaté en een broodje bal. Kortom, tevredenheid over het resultaat tegen Feyenoord maar grote ontevredenheid over de catering.


LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in