PSV heeft diverse plannen klaar liggen om gebruik maken van de grote populariteit van Hirving Lozano in Mexico en is voornemens op commercieel gebied de club breed uit te dragen in het Latijns Amerikaanse land.
Van extra shirts tot een tv item; de plannen zijn hot en daarbij is ook sponsor Umbro ingeschakeld. De club denkt daarbij onder meer aan de verkoop van tv-rechten voor een wekelijks PSV-item op de Mexicaanse televisie, waarin de focus ligt op de Latijns-Amerikaanse spelers van PSV.
De directie en commerciële afdeling overweegt ook om partnerschappen te sluiten met Mexicaanse merken. Bovendien staat de club niet onwelwillend tegenover een mogelijke commerciële trip naar Mexico met de selectie.
Lozano wordt wekelijks gevolgd door het Mexicaanse Claro Sports in de vorm van interviews voor de Mexicaanse sportzender. Lozano heeft er samen met zijn landgenoten voor gezorgd dat PSV een grote naam heeft opgebouwd in Mexico, stellen de Mexicaanse media. PSV wil met Umbro proberen om meer PSV shirts in Mexico te slijten, zegt manager marketing en media Guus Pennings van PSV weten aan het ED.