Miljoenen euro’s aan nieuwe sponsorinkomsten. PSV heeft de deal met TOTO bevestigd.
PSV gaat een samenwerking aan voor drie seizoenen, met een optie om de overeenkomst met twee jaar te verlengen.
Dat bevestigt de club donderdagmorgen.”Wij zijn verheugd om TOTO als grote partner bij PSV te verwelkomen”, vertelt commercieel directeur Frans Janssen, die voor PSV groots werk weet te verrichten.
“We hebben in TOTO de partner gevonden die het beste bij PSV past. We hebben in de voorbije periode met TOTO en verschillende betting-partijen gesproken. Het was een zeer interessante benchmark in een wereld die voor ons in Nederland nog onontgonnen is. Zonder uitzondering kwamen er verschillende lucratieve voorstellen op tafel.”
Zoals te doen gebruikelijk wordt er aan weerszijden met complimenten gestrooid. Arno de Jong, de Chief Marketing Officer van TOTO is blij met de deal met ’topclub’ PSV. “PSV is een club die al jaren op topniveau presteert. Altijd mee doet voor de prijzen. TOTO is trots om partner te worden van deze prachtige club.”
Het logo van TOTO zal als onderdeel van de deal te zien zijn op de mouw van het PSV-shirt tijdens oefen- en bekerwedstrijden. Daarnaast zal TOTO zichtbaar zijn op de LED-boarding in het Philips Stadion en op de sponsorborden die na de wedstrijden te zien zijn.
De gokmarkt is in Nederland nog niet geheel vrijgegeven en dus zijn er nog steeds allerlei restricties rond reclameuitingen van gokbedrijven.