PSV start een nog verdere samenwerking met de hoofdsponsor van Ajax, Ziggo. De samenwerking tussen PSV en official partner Ziggo wordt verder uitgebreid, meldt PSV op de clubsite.
Waar Philips jarenlang een partner van de Amsterdam Arena is geweest en tegelijkertijd ook founder, is het nu andersom. De hoofdsponsor van Ajax richt zijn pijlen ook op PSV. Vanaf zaterdag 28 januari is PSV TV beschikbaar bij Ziggo On Demand. Dat betekent dat alle Ziggo-abonnees gratis naar PSV TV content kunnen kijken. “Video on Demand is anno 2017 niet meer weg te denken uit het media landschap”, zegt Guus Pennings, Manager Marketing & Media van PSV. “Waar lineaire tv nog steeds belangrijk is, merken we vooral onder de jongere doelgroep dat ze onze content consumeren wanneer het hen uitkomt. Locatie en tijdstip worden steeds minder belangrijk. We zijn dan ook erg blij dat we met onze partner Ziggo een prachtig On Demand-aanbod kunnen neerzetten. Zo ontsluiten we onze content naar alle PSV-liefhebbers in Nederland.”
Video’s bij PSV TV on Demand zijn ingedeeld in zeven verschillende rubrieken: Uitgelicht, De club, De Herdgang, Historie, Docu’s en Reportages. PSV is na Ajax de tweede Nederlandse club die een dergelijke On Demand-samenwerking met een kabelaanbieder aangaat.